Watsons Cream Body Scrub "oatmeal and cocoa butter scented"

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün yeni bir ürün yorumuyla karşınızdayım. 23 Nisan indiriminde Watsons'dan aldığım vücut peelingi hakkında konuşacağım. Uzun zamandır uygun fiyatlı vücut peelingi arayışı içerisindeydim Watsons'ın kendi markası olan bu ürünü de görünce hemen denemek istedim. Pek çok aroma çeşidi bulunuyor ben çilekli olanla bu yulaflı olan arasında kararsızlık denizine düşmüş boğulurken diyetle birlikte kullandığım yulafı neden cilt bakımında da kullanmayayım dedim ve kendisine şans tanıdım. Ürünü yorumlayacak olursam eğer çok hoş bir kokusu var. Aşırı baymadan size kokusuyla mutluluk verdiğini söyleyebilirim fakat bu kokunun çok da kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim. Yapı olarak duş jeliyle peeling arasında bir yerlerde. İçindeki tanecikler sayesinde peeling etkisi yaratıyor fakat bu çok az seviyede. Aşırı derecede peelinge ihtiyacı olan bir cilde sahipseniz sizi mutlu edebileceğini pek düşünmüyorum. Kullanım sonrası yarattığı yumuşaklıktan çok memnun kaldığımı söyleyebilirim bıraktığı yumuşaklık hissi uzun süre cildinizde kalıyor. 10 üzerinden bir puan verecek olursam 7 puanı hakkediyor. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.^_^


Yorumlar

Popüler Yayınlar